2018-08-21 08:00Nyheter

Swing öppnar igen!

null

Den 21 augusti öppnar Swing igen efter sommarledighet - Med ny meny, nya cocktails och ännu vassare combos. Men samma grymma minigolf!

Ta en tugga av New York, Hawaii eller Missouri.
Swings meny bjuder på ett fyrverkeri av smaker med inspiration från landet där minigolfen föddes på 1930-talet. Sitt ner under ett stort glastak som öppnar upp himlen och skapar en mysig miljö att äta i. Inspirationen är hämtad från det mångkulturella amerikanska köket, och menyn spänner från lobster rolls och Tuna Takati till Tofu smaksatt med jalapeño.

Sugen på något enklare?
Smyg in bland gränderna till Back Alley Bar, luta dig tillbaka med en slice från Nat’s pizzalucka eller ta en kall dryck i baren. Barmenyn har allt från stenugnsbakade pizzor till smarriga burgare och finger food – ett givet stopp innan, under eller efter minigolfrundan!

På Swing har varje cocktail en historia att berätta.
Våra bartenders jobbar med smaker som tar oss tillbaka till förbudstiden i Amerika – en spännande era då många av våra klassiska cocktails kom till. Med färska råvaror, hemgjorda smaksättare och högkvalitativa spritdrycker mixar vi dina drömmars cocktail. Ni har väl hört snacket på stan? På swing finns en gömd speakeasybar. Baren är en hyllning till Hollywood stjärnan: Mary Pickford, där kan du ta en fördrink, boka födelsedagsfirandet eller företagseventet.

Glöm trälådor och sliten bangolf
Swing är den riktiga minigolfens hem. Här berättas minigolfens historia och banorna tävlingsklassade och utformade av proffs för största möjliga spelglädje och spänning.

Make a night of it!
Beroende på tycke och smak är Swing din nördiga minigolfkompis, coola bartender eller dedikerade kock. Eller allt på samma gång! Här finns flera festliga combos med minigolf, mat och dryck för en minnesvärd helkväll för grupper upptill 144 personer!

Swing är den riktiga minigolfens hem. Själ, expertis, kvalitet och hjärta förpackat i en stämningsfull miljö. Tänk 1930-tal, lönnkrogar och förbudstid och lägg till god mat, välgjorda cocktails och lustfylld minigolf med nervkittlande tävling. En helhetsupplevelse ni minns, eller som vi säger: The Minigolf Experience.

Nathalie Olofsson
Marknad