2020-12-15 07:05Nyheter

Swing by Golfbaren ställer ut på Virtuella Mötes-mässan på torsdag!

Hans Olofsson, founder Swing by Golfbaren and two time World Champion in MinigolfHans Olofsson, founder Swing by Golfbaren and two time World Champion in Minigolf

Nöden är många gånger kreativitetens moder och Swing by Golfbaren ser efter ett tufft 2020, med 7 helt stängda månader, verkligen fram emot torsdagens virtuella mötesmässa.

Det är gr8 meetings och Trippus Event Solutions som tillsammans med Möteskulturdagen 2020 arrangerar Virtuella Mötesmässan där ca 40 utställare inom event & mötesbranschen kommer möta kunder i digital form. Det kommer bli föreläsningar, virtuella rundvandringar, chatrooms, videointervjuer och demos av spännande digital mötesteknik.

Vi på Swing by Golfbaren tillsammans med de andra utställarna hoppas ju såklart på ett fantastiskt 2021 där vi alla kan ha mer personliga möten på våra härliga ställen. Men i väntan på det och för att söka inspiration inför det nya året rekommenderas varmt ett besök på mässan. Den är gratis, du kan logga in när du vill 9-16 och smyga runt bland montrarna och ladda dig med info utan att någon ser dig. Eller så tar du mod till dig och videochattar med oss och får en rundvandring på Swing av vår grundare Hans Olofsson.

Prova något nytt och registrera dig för besök och fri entré på www.virtuellamotesmassan.se

Golfbaren är den riktiga minigolfens hem. Själ, expertis, kvalitet och service förpackat i stämningsfulla miljöer. Vi erbjuder en helhetsupplevelse som gästen minns och våra banor är alltid designade av Golfbarens grundare Hans Olofsson. Det innebär hög nivå eftersom Hans är dubbel världsmästare i minigolf och han tar även hjälp av professionella designers och arkitekter för helhetsmiljön. Golfbaren serverar mat och dryck med personlig touch och varje ställe har fullständiga rättigheter och kan erbjuda mycket mer än bara minigolf.

Nathalie Olofsson
Marknad