2018-06-15 10:54Nyheter

Golfbaren fyller 5 år!

15 juni 2013 slog vi upp portarna för Golfbaren Kristineberg.
Dubbla bangolfvärldmästaren Hans Olofssons vision om att kombinera riktigt proffsig minigolf med ett vasst koncept för mat & dryck har varit uppskattat sedan starten.
Nu på vår 5-årsdag kan vi med stolthet summera lite intressanta siffror.

3 golfbarer - med nytillskotten Swing by Golfbaren (feb-17) och Golfbaren Aspudden (jun-17) har vi nu 3 ställen i Stockholm.
200000+ besökare - på bara 5 år har över 200000 gäster spelat en minigolfrunda på en av våra Golfbarer i Stockholm
1000+ företag - många företag väljer att förlägga fester, konferenser och kickoffer på Golfbaren
50+ anställda - över 50 härliga killar & tjejer har passerat oss genom åren och idag har vi 15 fast anställda och 15 säsongsanställda.
15+ nationer - våra anställda har bakgrund från hela världen och vi är stolta över bra mångfald på alla sätt bland vår personal

2020 kommer det finnas ännu fler Golfbarer i såväl Sverige som utlandet.
Är du nyfiken på att höra mer om Golfbarens verksamhet för att;
Jobba hos oss?
Skriva om oss?
Sälja en tjänst eller produkt till oss?
Arrangera ett event hos oss?
Öppna en Golfbar tillsammans med oss?

eller kanske bara vill tipsa oss om plats för en ny enhet?

Hör av dig direkt till vår grundare och VD Hans Olofsson på hans@golfbaren.se

Golfbaren Kristineberg har sen starten 2013 blivit Kungsholmens somrigaste oas för såväl familjer, sommarfester, företagsevent och AW-häng.

Vår inomhusanläggning Swing by Golfbaren öppnade i februari 2017. Här är gräset grönare, cocktailsen mer sofistikerade och stämningen lite mer swinging 30’s.

Golfbaren Aspudden är helt klart Aspuddens och Hägerstens nya hotspot! En lummig miljö mitt i Aspuddsparken med både glassbar, sommardrinkar, grillkvällar och bistromeny.

Swing är den riktiga minigolfens hem. Själ, expertis, kvalitet och hjärta förpackat i en stämningsfull miljö. Tänk 1930-tal, lönnkrogar och förbudstid och lägg till god mat, välgjorda cocktails och lustfylld minigolf med nervkittlande tävling. En helhetsupplevelse ni minns, eller som vi säger: The Minigolf Experience.

Nathalie Olofsson
Marknad